Re: Notebook do Photoshopa

Autor: Jarek Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 20:07:57 MET

> Specyfika matryc TFT nie pozwala na wierne odtwarzanie pelnej palety barw
> czy jak inni mowia tonacji... do "polepszania" zdjec to raczej sie nie
> nadaje bo jak przeniesiesz na inny komp z monitorem CRT to mozesz byc nie
> zadowolony ze swojej pracy :)

Jak już wyżej pisałem, zdaję sobie w pełni sprawę z możliwości TFT starej
generacji. Jako że jednak nie stać mnie na najnowsze wypusty w tej
dziedzinie, korekcje barwne będę przeprowadzał na CRT a laptop będzie
wykorzystywany do plamkowania, korekcji perspektywy, kadrowania itp
szybkich działań.
A swoją drogą wiele można ustawić pilnując poczynań na histogramie
(wcześniej śledząc zmiany na CRT stojącym obok i przyzwyczajając się do
sposobu oddawania półtonów). Do tego z całą pewnością wyświetlacz będzie
musiał zostać skalibrowany (w miarę dostępnych opcji i możliwości).
Dziękuję za ostrzeżenie.

--
Pozdrawiam
Jarek