Re: [NoteBook] Uzywac z bateria czy bez?

Autor: Radoslaw HORODNICZY <xman_wywalTO_at_cxt.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 19:55:38 MET

> Przykro mi, ale nie mojej ;) ( a tak na serio to w manualu który dostałem
> nie ma nic na ten temat - przeglądając grupy anglojęzyczne znalazłem parę
> ciekawych informacji nt. baterii, układów ładowanie itp. Jak na razie w
> moim przypadku wszsystko idzie zgodnie planem, tj. informacje się
> potwierdzają )

w moim manualu do nowej Toshiby TECRY jest,a w starych toshibach faktycznie
nie pisalo,
podejzewam ze nie pisali o tym bo zakladali ze laptopy nie beda uzywane jako
kompy
stacjonarne.(a dzis to raczej norma)
Zreszta logiczne jest ze bateria w laptopie nie dosc
ze jest narazona na wyzsze temperatury (od samego laptopa) to jeszcze
jest non stop ladowana co nie sprzyja jej zywotnosci
(oczywisice napiecie podtrzymujace baterie kiedy jest juz pelna jest
zazwyczaj bardzo male ale jednak wplywa negatywnie na sama baterie)