Gericom - problem z włączeniem

Autor: strażnik <d_lelek_at_onet.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 18:19:00 MET

Witam serdecznie,

mam następujący problem z notebookiem firmy Gericom.
Laptop jest wyłączony, zasilacz podłączony. Próbuje włączyć laptopa. Zapalają
się diody, dysk startuje, ale ekran się nie włącza... Wyłączam laptopa,
powtarzam czynności. Ten sam efekt. Dopiero za trzecim razem ekran się włącza.
Co
ciekawe nie ma tego problemu przy wyłączonym zasilaczu i starcie z baterii...

Czy ktoś spotkał się z tym lub podobnym problemem i czy mógłby mi pomóc...

Pozdrawiam serdecznie,
Strażnik

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl