Re: Gf4MX440 na K7S5A i nowy procek, Athlon 2400+

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 17:21:12 MET

> Podejrzewam, że płyta ma mało efektywne układy
> stabilizujące napięcie i nie lubi nawet minimalnych tętnień, typowych dla
> kiepskich zasilaczy impulsowych. Przyczyną są pewnie zbyt mało pojemne
> kondensatory. Te w zasilaczu również z czasem tracą pojemność... i

Tak, to jedyne wytłumaczenie. No, może dorzuciłbym wzrost dynamicznej
oporności wyjściowej zasilacza (na skutek zestarzenia elektrolitów) i
w ślad za tym większe wahania napięć przy zmiennych obciążeniach.
To mi właśnie przypomniało, że jednen kondziol 1600/6,3 prosi się o
wymianę :)

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon2400+, 512MB SDR, GF4MX440, Feel 300W***