Re: 1gb ramu

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 16:54:13 MET

::-:: dysmorfofob ::-:: wrote:

> Athlona , GF2 czy RTCW ? :-P

Całą trójkę :)

Hehe, były czasy kiedy miało się 1,5GB RAM - jeszcze przed pamiętnym
trzęsieniem ziemi na Tajwanie (duża część fabryk została wtedy
zniszczona). Ceny pamięci po tym wydarzeniu poszły o 150% w górę, więc
sprzedałem 1GB i grafikę sobie kupiłem :)

Ceny spadały tak samo jak teraz, DDR wchodził powoli do użytku
"domowego" (jak DDR2 teraz) i SDR poszły straaaaasznie w dół (jak DDR
teraz) - AFAIR Kingston 512MB 133MHz kosztował 150zł, albo nawet mniej.

--
www.tomsiu.prv.pl // konf QoS i pl_firmwarwe USR9105
Tlen.pl: t3o | JID: teo@chrome.pl | MSN: teo@amit.pl