Re: Abit nie można odpalić systemu

Autor: +padre+ <michal_at_emka-agencja.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 12:55:26 MET

 Mam płytę Abit IS7-V i procesor Celeron D 2400 MGh do tego starą kartę
> Riva

> jest

> A jak mam to zrobić ????
> Podmienić za pomocą FlashMenu chyba się nie uda skoro nic mi nie startuje
> ??
najprosciej poszukac punktu , ktory oferuje takie uslugi (przedtem wyjac
Kosc BIOS-u odlepic nalepke i przeczytac numerek, bo moga miec progamator do
innych kosci) nagrac BIOS na dyskietke i zglosic siem do niego. W W-wie
zaplacilem za te usluge 25 zl. Mozna tez zrobic to w inny sposub (podmiana
kosci w trakcie pracy komputera) ale musial bys miec kogos z taka samo
plyta, a poza tym wydaje mi sie to ciut niebezpieczne

m.
P.S. Sa tacy co oferuja ta usluge na Allegro