Nagrywarka zewnetrzna

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 11:02:22 MET

Widzialem w MAKRO nagrywarke zewnetrzna CIBOX. Pierwszy raz w zyciu
slysze taka nazwe, stad moje opory przed kupnem i pytanie do Panstwa,
czy macie jakies doswiadczenia z czyms takim.

Jest to nagrywarka zewnetrzna, USB, kosztuje niecale 390 zl. a do 28
marca mozna kupic na 20 rat bez odsetek i bez prowizji, wiec wydatek
rzedu 19 zl. na miesiac kusi... Gdyby to byl jakis TEAC to nie
zastanawialbym sie ani chwili, a to CIBOX mnie niepokoi. :-)

--
Adek