Re: Nagrywarka dvd benq

Autor: Pavel <pavel_home_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 10:22:43 MET

Użytkownik "xxx" <brodgoo@o2.pl> napisał w wiadomości
news:13mrmkwkdkkzx$.12201ntfarz9i$.dlg@40tude.net...
> Sun, 20 Mar 2005 19:45:46 +0100, na pl.comp.pecet, xxx napisał(a):
>
> Moja płyta to soltek na nforce2 . Z tymi cylidrami to trochę przesadziłem
> ale nie chciało mi się w tym momencie patrzeć w biosie co jak mam
ustawione
> inne napędy :). Najprawdopodobnie będę musiał iść do kumpla i u niego ją
> sprawdzić . U mnie po pierwszym uruchomieniu (czasami) i przed ponownym
> restartem nagrywarka działała i nawet nagrywała bez problemu dvd i inne
> płyty . Dopiero po restarcie kompa już się nie podnosi. Myślałem że to
> [...]

A ja myślałem już, że masz jakiś zabytkowy sprzęt. Na tym powinna chodzić
bez problemu. Co do zasilacza to mój komp chodzi na 250 watowym i nie było
żadnych problemów.

Kika wskazówek, które w związku z twoją płytą mi się przypomniały:
sterowniki nvidii do płyty, w necie przewijaja się posty łączące problemy z
nagrywaniem dvd z nimi, być może to.

Jeśli jednak to już bios ma problemy z wykryciem, to problemy są ze
sprzętem, tak jak piszesz sprawdź u kumpla czy chodzi, jeśli nie to reklamuj
tą nagrywarę.

pozdrawiam,
pavel