Proba instalacji systemu na dysku USB

Autor: Robik <robpyrc_at_op.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 09:55:24 MET

Pozdrawiam serdecznie !!

Mam podobny problem i podobną potrzebę zainstalowania systemu na dysku USB !!

Próbowałem sie za to zabrać i co sie okazuje !!!

Mam nowy komp, po podpięciu dysku USB do kompa, w Biosie pojawia sie obcja
bootowania z podpiętego i rozpoznanego dysku USB.

Uruchomienie z CD instalatora WinXP powoduje rozpoczęcie instalacji, kopiowanie
plików na dysk, Instalator rozpoznaje partycje główne oraz partycje dodatkową
na zewnętrznym dysku USB - niestety po wyborze tejpartycji do instalacji
pojawia sie komunikat "Program Startowy Komputera nie może uzyskać dostępu do
dysku zawierającego wybraną partuycje - instalacja nie jest możliwa" oczywiście
jest tam dalej wytłumaczenie ze to nie musi być bład bo .... bla bla bla
generalnie instalacji nei da sie kontynuować ??? Co dale ??

Szanowni Panowie cóż zrobić w takiej sytuacji ??? Czy w takim razie instalacja
systemu na zewnętrznym dysku USB jest możliwa i czy jego poprawne działanie
jeżeli taka instalacja sie uda / jak narazie nie mam pojęcia jak / jest
możliwe ????

Bardzo prosze o pomoc

Pozdrawiam Robert P.