Re: podajniki papieru w drukarkach atramentowych...?

Autor: Marcin \ <xuled_at_WYTNIJop.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 09:10:17 MET

Użytkownik "rom3k" <rom3k2@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d1ncg4$15d$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam, tak sie zastanawiam, bo nosze sie z zakupem drukarki.. jakie sa
wady
> i zalety
> podajnikow papieru... chodzi mi o te jakie stosuje np: HP - kartki wchodza
> przodu, a
> takie ktore stosuje EPSON kartki wklada sie od gory...?
> Ciezko mi jakos sobie wyobrazic ktore sa lepsze i dlaczego, w ktorych sie
> kartki czesciej
> zacinaja itp... mozecie napisac cos na ten temat? na co zwracac uwage
jesli
> chodzi
> [...]

Generalnie im prostszy tor przebiegu papieru tym mniejsza podatnosc na
zacinanie sie. I to dotyczy wszystkich drukarek nie tylko atramentow. Tak
samo jest np. w laserach, dlatego jednoprzebiegowe - czterobebnowe (mowa o
kolorowych) sa pod tym katem znacznie lepsze. Dodatkowo, jak juz ktos
napisal, pozwala to na stosowanie grubszych nosnikow, a w przypadku Epsonow,
kazda drukarka atramentowa ma mozliwosc druku na plytach CD, DVD.

--
Pozdrawiam,
Marcin "bydle" Szwarc