Re: Drukarka laserowa

Autor: Mariusz <spamerze_to_zly_adres__at_com.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 00:54:16 MET

On Tue, 22 Mar 2005 00:25:16 +0100, *KW* <wasilewk@neostrada.pl>
wrote:

>A po kim ?
>Po swojej mamusi, czy po swoim koledze ?
>Widzisz sam, że to bez sensu.

To, co piszesz jest bez sensu.
Raz jeszcze napiszę, bo chyba nie zrozumiałeś:
nie oceniaj mnie, bo mnie nie znasz i nie wiesz na co mnie stać a na
co nie.

>Bez urazy: przeczytaj coś prof. Kotarbińskiego.

A co? Chcesz zostać filozofem czy pochwalić się, w jaki sposób starasz
się pozyskać wiedzę?
Zacznij od podręczników kultury i dobrego wychowania.

Mariusz