Re: Drukarka laserowa

Autor: Mariusz <spamerze_to_zly_adres__at_com.pl>
Data: Tue 22 Mar 2005 - 00:13:33 MET

On Mon, 21 Mar 2005 22:44:37 +0100, *KW* <wasilewk@neostrada.pl>
wrote:

>No dobra.
>Nie wściekaj się.
>Chciałem tylko podzielić się
>swoim doświadczeniem w pracy z drukarkami.

Ja pytałem o drukarki firmy Brother i OKI i wyraźnie napisałem, że HP
mnie nie interesuje. Czy rozumiesz to, co czytasz?

>Pewnie byłeś w planach swojej mamusi, gdy
>ja to doświadczenie zdobywałem.

O proszę jaki z ciebie "doświadczony ekspert", nawet oceniasz mój
wiek.

>Oczywiście, że nie chcę Cię przekonywać
>do HP (pewnie na Gericoma Cię nie stać),

Pewny tego jesteś?
Nie oceniaj kogoś po sobie.
Nawet człowieku mnie nie znasz i nie wiesz na co mnie stać a na co nie
stać. I skończ te głupie dyskusje i filozoficzne wywody o pieniądzach,
bo to staje się nudne. Widocznie tobie brakuje pieniędzy, że na każdym
kroku podkreślasz, że kogoś na coś nie stać.

>Kupuj sobie OKI i co tam chcesz

Gdybym chciał drukarkę HP, to bym napisał o tym.

>Przykład:
>Ostatnio zaczęła brudzić stronę drukarka
>Kyocera Mita FS1800+. Ponieważ jest już po gwarancji
>(miesiąc), to oddałem ją do naprawy innej firmie,
>niż ta z gwarancji i . . . tydzień czasu, a drukarki
>jak nie ma tak nie ma. Jest to drukarka z tych co
>to 'oszczędne' (sam proszek się wymienia).

Doświadczenie zawiodło, że serwis potrzebny?

[ciap]
>Ale Ty chyba pomocy nie potrzebujesz...
>Bo byłbyś grzeczniejszy. . .

A ty bardziej inteligentny i mniej byś filozofował.
Naucz się pisać posty a zanim cokolwiek napiszesz, to przemyśl to
dokładnie.
Jeszcze jedno: na przyszłość nie oceniaj innych po sobie!

Mariusz