Re: Capral Tunel Syndrom

Autor: Rafalski <shaft_at_go2.pl.CUT.IT>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 23:52:38 MET

Usador Marcin "bydle" Szwarc escribió:

> Dotknelo juz kogos z Was? Jaki sprzet radzilibyscie by tego uniknac?
> Mnie 8h w pracy i srednio 2-4h w domu przed kompem skutkuje bolem w
> nadgarstkach i myslalem zeby cos zmienic...

Carpal Tunnel Syndrome - nie przejmuj się, trzy błędy na trzy słowa to w
sumie niezły wynik ;)
Jeśli masz kogoś znajomego, kto ćwiczy Aikido, poproś go, żeby Ci pokazał
ich ćwiczenia rozgrzewająco - rozciągające nadgarstki i wykonuj je od czasu
do czasu, w miarę regularnie. Tylko delikatnie, nie ponaciągaj ich sobie. A
jak ponaciągasz, to nie zgłaszaj się z reklamacjami, tylko wal od razu na
regionalne po numer lokalnego fizjoterapeuty ;)