Monitor Appla, podłączenie do PC

Autor: Marek R. <blerva_at_napisy_psikus_.org>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 23:45:41 MET

Witam,
Dostałem dość wiekowy monitor firmy Apple, chciałbym go podłączyć do
PC'ta. Wygooglalem że trzeba zrobić/załatwić przejśćiówkę w polecanym na
tej grupie sklepie http://www.cortland.com.pl
Mam tylko pytanie w związku z tym że nie ma zdjęcia tej przejściówki a
spotkałem się z paroma rodzajami gniazd w monitorach firmy apple.
Wejście w moim monitorze wygląda tak:
  ___________________
 / o o o o o \
 | O O o o o o o O |
 \___________________/

gdzie "O" ma bolec w środku i wygląda mi na podłącznie sygnałowe R/G/B
"o" to standardowe piny takie jak w wtyczkach VGA

Jeśli ktoś przerabiał takie podłączenie to proszę o rade co kupić albo
jak to zrobić.
Dodam tylko że cyny i lutonicy się nie boję.

Dla zainteresowanych monitor to

Macintosh 21" Color Display
Family number #M3502.

        pozdrawiam Marek.