Wiatrak dla Saphire Radeon 9100?

Autor: Alan <nyna_at_cbpmgn.arbfgenqn.cy>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 23:22:17 MET

Witam!
Gdzie kupie wiatraczek do Radeon 9100 produkowany przez Saphirea. W Gdansku
w sklepach nie maja wiec licze ze w jakims sklepie przez siec da sie kupic.
Wiatraczek nie jest jakis specjalnie udziwniony - wchodzi w radiator ktory
ma wyzlobienie, montowany na srubki.
Odrywanie radiatora odpada bo trzyma sie rdzenia mocno i nie chce uszkodzic
karty...
Co do wiatraczka to byl raz jz regenerowany (ponoc teflonem) w serwisie.
Karta nie ma "dziurek" ktore pozwalaja zamontowac jakies alternatywne,
bardziej uniwersalne chlodzenie

Zastanawia mnie jedno ze w dobie rozwoju takich skomplikowanych technologi
problemem dla markowych producentow jest uzycie jakis bardziej porzadnych
wiatraczkow. Co chwila pada jak nie u mnie to u znajomych jakis wiatrak
(zazwyczaj na chipsecie plyty glownej, karty graficzna, w zasilaczu i na
kieszen hdd). Porazka, w dodatku tym wieksza ze bardzo czesto systemy
chlodzenia sa udziwnione i ubajerzone co uniemoliwia ich zastapienie jakimis
uniwersalnymi ustrojstwami :( A chlodzenie typu Zelman Cellpie jest
koszarnie drogie...

--
alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
soap [at] go2 [dot] pl