liteon sohw-1673s i booktype - problem

Autor: nygga <nygga_at_pf.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 22:25:25 MET

Witam.

Od niedawna jestem posiadaczem liteona sohw-1673s
Mam problem w z programem booktype. Otoz nie moge zmienic bit settingu
chocbym uzywal wersji booktype'a 1.3.5.
Czytalem o podobnych problemach z poprzednimi liteonami i probowalem
juz kilku sposobow proponowanych na grupach i forach.
1. uzycie najnowszego bootype - nie dziala
2. omnipatcherem - opcja autobitsettingu nie jest mozliwa
3. wgralem winaspi.dll do katalogu w ktorym znajduje sie
BookType135.EXE
4. wgrywalem aspi najnowsze adapteka oraz forceaspi
5. poniewaz mam plyte abit nf7-s na chipsecie nforce wiec
odinstalowalem sterowniki do plyty i zainstalowalem ponownie tak aby
odrzucic/zrezygnowac z zainstalowania sterownikow nvidia ide sw
6. probowalem zmienic bit setting w DVD Decrypter - tez nie poszlo

czy mozecie poradzic i podac jakies wskazowki?
bardzo prosze o pomoc

z gory WIELKIE DZIEKI
pozdro

-------