Re: Asus p5p800 a hdd led

Autor: es <esiek1_at_interia.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 22:04:18 MET

>a patrzyles na pkt.1?
>
> moze to jest "powrot blondynki"??
>
> prot
hehe, fakt na pkt 1 nie patrzylem:) sorks, za malo dzisiaj spałem,
ale jak widać z poniższych blondynka jeszce nie wróciła hehe :)

odpowiem teraz:

>1/ przeloz wtyczke o 180 stopni w panelu kontronym >na plycie glownej.

próbwałem, jak juz pisąłem "Kabelek ide jest podlaczony napewno prawidłowo"
wiem bo wlaczylem na chwile dysk na primary ide i bylo ok.

>2/ w biosie jako urzadznie "first boat" ustaw urzadzenie >zewnetrzne (tj.
>Twoj kontroler) i powinno byc ok.

No własnie tak bylo w starej plytce asus tusl2-c, niestety w tej jest co
prawda first boot ale nie ma tam opcji dodatkowych urzadzen a odrazu wykrywa
dysk twardy i pomimo jego wybrania dioda hdd nie działa...

eh...jeszzce jakies pomysly??Ma ktos moze tą płyte, uzywa kontrolera i mu to
działa?? moze poprostu sie nie da...
z góry dzięki..