Re: Druk laserowy

Autor: Marcin \ <xuled_at_nospam.go2.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 21:28:19 MET

Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <m.stankiewicz@DELETE.idea.net.pl> napisał w
wiadomości news:d1n8ug$46f$1@achot.icm.edu.pl...

Generalnie, aczkolwiek nie jest to regula, im wyzszy koszt drukarki - tym
nizszy koszt eksploatacji i jej wytrzymalosc. Podpowiem jeszcze ze wydajnosc
tonerow podawana przez wiekszosc producentow liczona jest w specyficznych
warunkach - a mianowicie przy druku ciaglym. Po zakonczeniu wydruku
nadmiar/resztki tonera z bebna zsypywane sa do osobnego pojemnika, wydaje
sie wiec oczywiste ze jezeli w druku ciaglym wydrukujesz np. 5000 stron to
przy drukowaniu 1 kartka i przerwa, 1 kartka i przerwa, 1 kartka i
przerwa... itd. wydajnosc tonera spadnie do np. 4000 stron.

> Zastanów się nad drukarkami stałoatramentowymi - xerox cos takiego ma,
> bodajże Phaser 8400 się zwie.

staloatramentowe maja rzeczywiscie dobra jakosc, nie wiem tylko jak z
kosztami...

--
Marcin "bydle" Szwarc aka Arab
xuled[at]go2.pl