Re: K. analogowa ---> mp3/wav

Autor: WindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 21:15:33 MET

Dnia Mon, 21 Mar 2005 20:11:41 +0100, klimecki napisał(a):

> zwroc uwage na posiadana karte dzwiekowa. Czasem [zwykle najtansze na
> jakis opti chipach, wbudowane na plycie glownej wynalazki]takie karty
> moga rozczarowac szumami wlasnymi itp. Jesli Twoja okaze sie wlasnie z
> tych 'lewych', a masz sporo materialu to czasem warto kupic na allegro
> jakiegos leciwego diamonda ktorego jakosc dzwieku [malenkie szumy i
> znieksztalcenia, swietna dynamika] sprawi ze wydane 20-30pln nie beda
> strata. pozdrawiam
> kp

Witam.

0_0 Wielkie thx, że tyle się naprodukowałeś... nic tylko brać się do
roboty ;] Co do karty to fakt - jest on zintegrowana ale melomanem nie
jestem (chyba :P) więc różnicy nie poczuję. Ale wydatku 100PLN na SB
Live!24 to i tak mnie to nie ominie ;] Thx. Pozdrawiam.

P.S.
Czy można coś w takej operacjui zepsuć!? Chodzi mi o podłączenia
audio <--> comp !? Bo ten drugi jest tylko mój :D