PIII 600 - w co to włożyć?

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 20:56:20 MET

witam,

Chciałem poskładać starczy komputer z używanych podzespołów. W zasadzie
to potrzebny jest procesor i płyta, reszta jest.

Myślałem o czymś w okolicach PIII 600, chyba na slot 1 i jakiejś płycie
na BX. I tutaj powstaje pytanie: jaka płyta? Czy Abit BE-6, czy BE-6II,
czy może jakiś dobry Asus. Zdaję sobie sprawę z tego, że jest duże
prawdopodobieństwo, że zaraz po zakupie takiej płyty kondensatory pójdą
do wymiany ;) Ale to nie problem.

I jeszcze jedno pytanie: jeżeli nie slot1, to może FCPGA, ale... tutaj
kompletnie nie wiem jaka płyta, a i słyszałem, że chipsety z serii 810,
815 to takie średnio udane były.... Na BX-ie sam pracowałem dłuuuugo
bardzo, i wiem, z czym to się je ;)

Będę wdzięczny za rady, pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |