Re: Monitor CRT tańsze i gorsze :( np Samsung 795 MB -już mam

Autor: Tynio <tynioNO_SPAM_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 20:29:20 MET

> Ale producent tak juz nie pisze :) Wiem, ze ty rozumiesz roznice, ale za
> chwile ktos znowu napisze, czym rozni sie DF od MB.

To fakt że może ktoś inny czytać i pomyśleć że to całkiem inne kineskopy

Przy okazji musze się pochwalić że już mam nowy i "brzydki"
monitor Samsung 795MB ;)
Nareszcie ;)
Choć dodam że ciesze się bardzo że miałem testy przy sobie ;)
wszedłem do sklepu (do tej samej firmy co testowałem wcześniejszy monitor)
okazało się że mają 3 sztuki a jedna znich była brzydka czarno - srebrna -
błeee
więc przystapiłem do testowania 1 sztuki - niestety nie za ciekawa
plamy brak na kineskopie ale lekka mora była oraz spore pompowanie
(większe niż w tym co testowałem tydzień temu)
Testy jako tako ale jak zobaczyłem te odbicia ikonek
odrazu przypomniałem sobie co pisaliście że też coś takiego macie
Do testów poszła nastepna sztuka - była troszke lepsza od poprzedniej
ale geometria cieńka i znowu te dziwne cienie od ikonek i napisów
zwiekszyłem rozdzielczość na 1280x1024 i szok jakieś paski i rozmazany
jeden róg i to dosyć sporo.
już byłem pewny że dzis nie kupie i że te monitorki jakieś trefne
poprosiłem tego "brzydala" czarno srebrnego i testy
a tu szok geometria nie idealna ale lepsza niż u 2 pozostałych( nalepszą
miał ten co testowałem
tydzień temu) - kolorki ładne jak u pozostałych mora niewielka testy
wypadają
bardzo ładnie i co się okazało że nawet ikonki nie mają odbić (literki też)
Do domu przyszedłem i okazało sie że jest jeszcze lepiej obraz bardzo ładny
i mora troszkę mniejsza (może to że karta lepsza niż na testowanym sprzęcie)
Oby tak byłą zawsze a będe zadowolony z monitorka rozdziałka to 1024x768
100Hz
i wygląda pięknie ;)

Tynio

Pozdrawiam