Re: szybkosci zapisu dvd-r - skad nagrywarka wie jakie ?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz(.)net_at_remove.this>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 17:25:09 MET

::-:: dysmorfofob ::-:: wrote:

> Jak sam dalej napisales z Verbatimami tez mozna miec loterie. Poki co

Tak sie moze zdarzyć jak sie kupuje w hipermarkecie te najtansze albo dziwne
Cake-box'y. Sam kiedys kupile Verbatimy co byly wyprodukowane przrz CMC
zamiast Mitsubishi. Wiecej ich nie kupuje i tyle.

> wszystkie Esperanze, ktore kupowalem na gieldzie pochodza z jendej
> fabryki. Nie mialem z nimi problemow specjalnych nigdy,a jesli juz
> czyms mnie zaskoczyly to mile.... kupuje plytke z napisem 4 speed a
> to jest 8 speed :-] (i sie ladnie nagrywa z ta wlasnie szybkoscia).

Pokaz mi jeszcze za pomoca Nero CD-Speed jak sie czytaja, bo dobre DVD
czytaja sie bezbłędnie z prędkoscią 16x (czyli tak jak tłoczone) :-)

--
pozdrawiam
      Mikolaj