Re: szybkosci zapisu dvd-r - skad nagrywarka wie jakie ?

Autor: Calme <calme_nospam_at_epf.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 16:38:42 MET

Użytkownik "::-:: dysmorfofob ::-::" zapodal

> + przy nagrywaniu najlepiej oszukac ( to sie jakos nazywa, bitcostam) i
> wtedy sa rozpoznawane jako -

hehe dokladnie o chodzi o booktype :) - ustawianie typu księgi na DVD-ROM
ogolnie rzecz biorac zmiana booktype ma sens przy plytach +
plyty te w prehistorii :) mialy sluzyc do nagrywania danych, i stare
czytniki i czesc nowych ma problem z odtwarzaniem [lub wogole zobaczeniem]
plyt wypalonych jako +
jest jednak zabieg - polegajacy na zmianie booktype [lub bitestingu]
przerabiajacy nasza plyte + na tak nagrana plyte + ktora czytniki widza jako
ZWYKLY tloczony DVD-ROM - i to w tym wszystkim biega

--
<< pozdrawiam Calme>>>
[AsusA7N8X-E Deluxe + Barton 2500+ Aero7 + 2x512MB PC-333]