Re: Firmowy Laptop/bootowanie z dysku zewn. podlacznego na USB2.0

Autor: ::Kopieykin:: <stealon_at_gazeta.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 16:29:53 MET

"Funaki" <tiger@pocztowy.net.wytnij> wrote in message
news:d1mn43$jv2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wszystko zależy od tego jakie masz dostępne w biosie opcje botowania.
> Pzdr
> Funaki

Ok Funaki, to tez ja wiem, ale ssytem pojdzie po ustawieniu opcji bootuj z
biosu, i udanym bootowaniu. Jest problem pliku swap, wymiany czy jezeli
bedzie za duzo rzadan dostepu do dysku te polaczenie wyrobi(USB). Slyszalem
opinie ze ktos probowal uruchomic system z PenDrive'a, ustawil bootowanie
na USB i wszystko cacy tylko ze podnaszenie systemu trwalo 30 sek. a pozniej
system wysypal sie wlasnie z powodu zbyt czestych rzadan dostepu do pamieci.
Hmmm moze juz dokonal tego gdzies? Sa takie Osobistosci? prosze sie odezwac.