Dysk ATA+SATA a może odwrotnie

Autor: Paweł Ch. <pchojnac_at_interia.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 16:28:48 MET

Witam grupowiczow
Mam problem a mianowicie dokupilem dysk SATA 80GB Sygate do ATA 120GB Sygate
i postaniwlem na sata postawic system zainstalowal sie ok ale mam problem.
Dysk ATA widziany jest jako pierwszy i partycja podstawowa sata widziana
jest jako D a podstawowa ATA C i teraz mam d:\windows smiesznie troche. Na
C: mam pliki systemowe autoexec i jakies tam z xp-eka. Troche mi to
przeszkadza partycja systemowa D:, w biosie ustawiam bootowanie z serial to
nie widzi dysku wiec mam bootowanie z ATA a system zainstalowany na SATA i
Program Files na D:. Cos namieszalem jak to odkrecic. Chcialbym miec SATA
jako pierwszy i tam system a ATA jako magazyn.
Plyta glowna to MSI na VIA KT600.
Pomocy

Paweł