Re: Jaki procesor do obliczen numerycznych?

Autor: Hubert Bednarczyk <arthub_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 15:28:21 MET

Athlon XP 2800+ od Semprona 2800+ jest wydajnieszjysz jakies 10-15%
(szacunkowo)
Athlon XP 2800+ od Duron jest wydajniejszy jakies 20-30% (szacunkowo)
Wybor pada wiec na Athlona.

Od siebie dodam ze i tak cala wydajnosc twojego kompa bedzie zalezec od
konfiguracji odpowiedniej i synchronizacji komponentow.
Znalem przypadek kiedy komp oparty o Celeron 450MHz byl szybszy
wydajnosciowo od Durona 900.

Podkrecanie procesora zalezy indywidualnie od uzywanych komponentow w
komputerze nie jestem w stanie okreslic w tym przypadku anwet
szacunkowej wartosci.

Hubert