Praca wentyla - Ge6600GT

Autor: ShadowFiend <greatwebmaster_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 14:58:25 MET

Witam,
Otóż mam takowy problem - kartę kupowałem "na gwałt" bo spaliła mi się stara a
bez komputera być nie mogłem (praca) i oczywiście wybrałem chyba najgorszą z
możliwych opcji, a mianowicie kartę Sparkle / 3D Link - i z nią jest takowy
problem, że nie za bardzo działa u niej ta funkcja Fan Control... obszedłem to
instalując programik ExperTool i jak się go zamknie to wentyl przechodzi na
pracę dla trybu 2D (czyli cichutko) - następnie jak się włączy gry to przechodzi
na 3D a po wyłączeniu gry najczęściej wraca na 2D (a jak nie to pomaga ponowne
włączenie i wyłączenie ExperTool)... oczywiście w opcjach karty nie ma zakładki
Temperatura, Przetaktowanie czy Sterowanie wentyla (strzelam) - wrzucenie do
rejestru wszelkich poprawek, w tym praca z NVtweak daje z tylko uwidocznienie
zakładki Ustawienia częstotliwości zegara... i to wszystko na sterownikach
66.93...
a dzisiaj zainstalowałem 71.83 i tu wystąpiła niemiła (szczególnie dla ucha)
niespodzianka - otóż włączanie i wyłączanie ExperTool'a nic nie dawało... no to
wróciłem do wcześniejszych sterów i tu znowu jest z tym OK... i stąd moje
pytanie - da się coś z tym zrobić, czy też już jestem na zawsze skazany na te
jednej stery bo nowsze nie będą obsługiwać sztuczki z ExperTool'em i musiałbym
cały czas słuchać tej cholernej suszarki...

Pozdrawiam