Dnia 21 Mar 2005 13:52:52 +0100, Michal wystukał(a):
> Witam
> (WIN XP+Office 2003)
> W outlook'u ustawiłem sobie, żeby wysyłane maile miały domyślnie ustawioną
> opcję potwierdzenie dostarczenia i przeczytania. I to działa.
> Natomiast kiedy wysyłam maila z excela, worda lub poprzez prawy przycisk myszy
> na załączniku i wyślij do.., wtedy system nie pamięta domyślnego ustawienia
> raportó dostarczenia i/lub przeczytania, muszę to ręcznie ustawiać za każdym
> razem.
> Gdzie mogę ustawić, żeby również maial wysyłane z excela, worda lub poprzez
> prawy przycisk myszy miały domyślenie ustawione potwierdzenia.
> Pozdrawiam
> Michał
NTG
-- [___/ email: GOTO Replay-To \___] [ ___// MyGG: 7547181 \\___ ] [ ==n.o.M.A.D== ]Received on Mon Mar 21 14:00:38 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 21 Mar 2005 - 14:51:22 MET