Re: pompa

Autor: zkawa <zkawa_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 13:33:27 MET

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:d1me2h$j6p$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "zkawa" <zkawa@o2.pl> napisał w wiadomości
>
> Po za pompą chcę wydać ok 150-200zł na inne podzespoły.

hmm, to zalezy czy chcesz sie bawic samemu z nagrzewnica (wtedy bedzie to
kosztowalo 20-30 zl na szrocie czy kupic gotowa na allegro lub w jakims
sklepie - 80 zl i w gore za cos przyzwoitego. Moim skromnym zdaniem to jest
najwazniejszy element ukladu - musi!!! byc miedziana lub
mosiezno-miedziana - bo aluminium zawali Ci uklad przez efekt baterii. (na
szrocie pytac o LADE, RECORDA, KADETA, ZUKA lub MAZDE 323)

A blok zalezy ja mam taki za 40 zeta i jestem z wydajnosci zadowolony na
bartonie 2500@3200 temperatura nie przekracza mi 45C w stresie po 5
godzinach (prime95)
A na URIELU v2.0 za 120 zl maialem w testach 42C, wiec dla mnie za malo jak
na duza roznice w cenie.

moje gg 3929745