Re: Komputer, który potrzebuje 800W mocy

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 11:36:34 MET

Zobaczcie co napisał wojtek w manuskrypcie
news:d1c0p4$g7v$1@nemesis.news.tpi.pl !
> albo podpisuje się papierek ze się brało udział w
> szkoleniu,odtrącają 30 zł z wypłaty
Ja jakoś trafiałem na płatne przez kolejne firmy. BHP'owcy w sumie też
w porządku, bo jednak coś starali się przekazać, a nie przyjechać,
wystawić świstek i fajrant. Ale już któremus z kolei powiedziałem żeby
nie tracił czasu i powiedział co się zmieniło przez ostatnie 5
miesięcy.

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**