Re: Wyjscie TV - ATI vs nVidia

Autor: Radosław HORODNICZY <xman(no-spam_remove_it)_at_cxt.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 10:11:09 MET

> Mam jeszcze takie pytanie do osob ktore korzystaja z wyjsc TV w kartach
> graficznych. Zastanawiam sie pomiedzy radkiem X600 a GeForcem 5900.
> Problem w tym, ze wazne jest dla mnie wyjscie TV - jakosc obrazu,
> wykorzystanie powierzchni TV (nie wiem jak to okreslic, przyklad: mialem
> kiedys siakiegos GeForce'a i mialem spore problemy z wyswietleniem obrazu
> na calym TV, natomiast Radeon'y radza sobie z tym doskonale+maja calkiem
> uzyteczny Theater Mode)
>
> Jak wyglada sprawa w chwili obecnej? Czy wybierajac niby lepszego GeForca
> [...]

Ja ostatnio borykalem sie z identycznym problemem, przetestowalem cos
kolo 6 kart.
Wyniki sa takie ze stare gefroce'y np2 czy 3 z zewnetrznymi scalakami do
obslugi TV obraz mialy idealny, ale teraz wszystkie nowe geforce serii 5xxx
jak dla mnie mialy obraz maksymalnie dupny, wystepowal efekt przepalonej
bieli,
natomiast ati wypadlo duzo duzo lepiej choc nie tak dobrze jak stare
geforce.