[POMOCY] Proble z Sempronem 3100 i GA-K8NS PRO

Autor: Marcin <nieprawdziwy_at_adres.com>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 09:32:06 MET

Witam,
Nie znalazłem podobnego przypadku w sieci... nie wiem czy to trafiony sprzęt
czy mój błąd...
Sprawa wygląda tak, kupiłem nowy sprzęt:
- płyta Gigabyte K8NS Pro
- AMD Sempron 3100 soket 754
- pamięć spectek 512 DDR 400
- grafika [kiepska ale to tak na razie] Sapphire Radeon 9250
- obudowa Obudowa komputerowa Q11, Midi Tower, zasilacz 350W ( firma
http://www.logicconcept.pl/)

to chyba wszystko jeśli chodzi o ważny sprzęt, wszystko nowiutkie prosto z
hurtowni.

Problem jest taki że przy self teście przy starcie kompa wyskakuje ciekawa
informacjia - CPU frequency 200 MHz - i to 200 Mhz jest tak mocno białę
czyli jak by coś nie tak (oczywiście jest nie tak), w linii przed
częstotliwością procka jest informacja o samym procesorze - w pełni
prawidłowa, pamięć testuje się prawidłowo.

Próbowałem wszystkiego - znaczy sprawdziłem wszystkie podłączenia,
próbowałem zmieniać ustawienia w biosie :Frequency/Voltage Control -i nic to
nie dało ( nie próbowałem zmieniać biosu - jest wersja AWARD MODULAR
V6.00PG, 10/29/2004 nForce 6A61CG0JC00 - o ile to jest info o biosie) i
teraz czy zmiana biosu mu pomoże czy to jest wadliwy sprzęt?

Dzięki za pomoc...
Pozdrawiam
Marcin
mój prawdziwy adres mzp [et] tlen [kropka] pl