Re: pompa

Autor: zkawa <zkawa_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Mar 2005 - 08:18:41 MET

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:d1jpva$qd6$1@news.onet.pl...
> Witam. Poszukuje linków do testów pomp do wodnego chłodzenia. Musi być
> wydajna i cicha <=19 dB. Ma ona chłodzić mostek północny, P4 prescott i
rad
> 9700 pro. Kolega mnie prosił, a ja nie znam się na pompach, więc tu piszę.
> Na 4max są pompy, ale nie ma informacji o głośności, a te z cpc.pl są
chyba
> za mało wydajne. Komp będzie mocno podkręcany.

wszystko zalezy od tego jaki ma blok i jaką chlodnice!!!

ja testowałem u siebie dwie AQUAEL 650 (650 l/h) i ATMANA 305 (1200 l/h)
wnioski

Jeśli masz b.dobre bloki z małymi oporami to lepszy jest ATMAN (cichszy i
wydajniejszy)
Jesli masz blok ze sredniej półki to atman bedzie prykal z przeciazenia a
aquel jest prawie nieslyszalny.
Ale przy pracy z blokami wysokiej klasy i chłodnicą praktycznie bez oporów
to atmana nie uslyszysz i będzie wydajniejszy.

Ja mam nagrzewnice z RECORDA i z LADY i obie maja za duze opory jak na
ATMANA (moze sa za slabo wyczyszczone ale nie sadze) i blok taki za 40 zl z
allegro (lepszy od CPC).