Re: Liteon firmeare

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak[a>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 22:52:57 MET

Yendrzej <akostek@interia.pl> wrote:

> Cześć mam dvd rw liteona 1533s i małe problemy z odczytaem niektórych
> płyt i z nagrywaniem czy jest ktoś kto zmieniał oprogramowanie w tym
> sprzęcie jaki firmware najlepiej się sprawdza?

Moze to nie na temat ale po przygodzie z Liteon'em oraz wieloma
'przypadkami' osob trzecich, wniosek nasuwa sie jeden:
Jedynym sskutecznym sposobem na LiteOn'a jest jego wymiana na dobry napęd.

Tak na marginesie nie rozumiem, kiedys LiteOn był sporo tańszy niz
konkurencja (~30%) teraz w tej samej cenie lub ~20-50zł drożej można nabyć
coś dobrego. Po cholere ludzie kupuja te LitoBuble :-)

--
pozdrawiam
      Mikolaj