Re: Drukarka laserowa

Autor: news.onet.pl <laptopkoparskey_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 22:15:35 MET

> Nie chcę drukarki firmy HP - problemy z podajnikiem papieru
> (z pobieraniem papieru). Posiadam a domu drukarkę HP 690C i mam dość
> albo niepobierania kartek, albo krzywego wciągania. To samo dotyczy
> nowej drukarki atramentowej HP, którą mam w pracy. Zresztą poczytałem
> opinie dotyczące podajników w drukarkach laserowych HP, problemy z
> serwisem, więc ta firma odpada.

wiesz co?
nie jestem ekspertem, ale użytkuję sobie kupioną na allegro drukarkę
laserową hp laser jet 5m od jakiegoś roku
nie mam żadnych problemów z podajnikami
nie mam żadnych innych problemów z tą drukarką
moje dotychczasowe doświadczenia z hp były podobne, czas na weryfikację
mojej oceny produktów tej firmy
pozdrawiam i życzę trafnego zakupu