Dlink DBT120-problem z instalacja

Autor: wiesiu1 <weslaw2004_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 20:29:47 MET

Właśnie kilka dni temu kupiłem do komunikacji kompa z telefonem komorkowym
przez- BT; Dlinka DBT120. Wszydlem na strone Dlinka ( pl i com) i za boga
pod XP nie udaje mi sie zainstalowac starownikow do tego urzadzenia. TZN-
Dlink jest widziany przez XP bez instalacji sterownikow i pojedynczo moge
wyslac i sciagnoc cos z komorki ale jak chce zaisntalowac oryginalne stery
do tego Dlinka to pojawia sie ikonka ktora informuje ze nie mam urzadzenia
BT podpietego ( gdy on jest podpiety)
Slyszalem ze sa problemy z instalacja tego urzadzenia.Moze ktos mi
powiedziec co poczac z fantem???Ja sie nie znam ale cos jak by sie
sterowniki nakladaly na siebie???

ew podpowiedzi prosze slac na tomisek@interia.pl
Tom