nvidia: problem z ustawieniami polozenia tv

Autor: Domi <domi77_at_WYTNIJTO_go2.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 19:47:14 MET

Problem z ktorym pisze o pomoc pojawil sie w pewnym momencie przy zmianie
sterownikow. Mam 6600GT (MSI) i uzywam go z monitorem analogowym + tv. W
zakladce regulacji tv jest takie cudo z plusem i minusem, tore pozwala na
powiekszenie lub pomniejszenie obrazu na tv. Wszystko bylo by pieknie gdyby
te ustawienia nie ginely. Reszta ustawien poprawnie jest zapisywana i
odczytywana (lacznie z przesunieciem poziomym i pionowym). Przejscie z trybu
teatralnego do zwyklego lub odwrotnie powoduje ze zoom tv powraca do
ustawien pierwotnych. Mozna cholery dostac :( Co wlacze film to musze od
nowa ustawic. Mam wrazenie ze zakladka po prostu nie zapisuje ustawien. W
rejestrze gdzie zapisywany jest profil jest taki sam wpis niezaleznie od
polozenia zooma. Pol biedy byloby gdyby tylko nie zapisywal, ale rowniez gdy
ustawie recznie, mam wrazenie ze program tego nie odczytuje.

Ustawienia mozna znalezc w kluczu
HKEY_CURRENT_USER\Software\NVIDIA
Corporation\Global\NVTweak\Devices\VEN_10DE&DEV_0140&SUBSYS_00000000&REV_A2&INST00\TVOut\Schemes
Podejrzewam ze 4 ostatnie wpisy do wlasnie zoom, bo 4 przedostatnie to
przesuniecie.

Probowalem rozne stery 71.81, 71.90, 71.84, nowe nieoficjalne beta 76.10 jak
i 76.10 xg. Nic nie pomaga. Nie chce mi sie reinstalowac systemu :( Prosze o
pomoc.

Pozdrawiam