Re: Koszmarnie wolna praca HP Pavilon

Autor: Marcin Gora <mgora_at_gazeta.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 19:41:08 MET

Dodam jeszcze ze wlasnie zakonczylem proby z Win98 - tez instaluje sie
koszmarnie wolno, po 2 godzinach kopiowanie plikow jest zaledwie na 13%.
Wymienilem tasmy, naped CD, podpialem wszystko pod 2 kontroler IDE - nic
nie pomoglo.
Poniewaz z tego co wiem jest to komputer po wymianie zasilacza (klient
powiedzial ze wymienil zasilacz, i od tego momentu Windows mu sie nie chce
uruchamiac) podejrzewam ze jest to uszkodzona plyta podczas awari
poprzedniego zasilacza.

Sa dwa elemetny ktorych nie moge sprawdzic, plyta i pamiec (stary DIMM PC
100) bo nie mam elementow zastepczych. Awaria ktorego z tych elementow
jest wedlug Was bardziej prawdopodobna?

Pozdrawiam,
Marcin