Re: Drukarka laserowa

Autor: Mariusz <spamerze_to_zly_adres__at_com.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 17:36:10 MET

On Sun, 20 Mar 2005 16:46:41 +0100, *KW* <wasilewk@neostrada.pl>
wrote:

>Od razu powiedz, że chodzi Ci o pieniądze.

?????????????????????????????? A co? Sądzisz mnie według siebie????

Napisałem, że chodzi mi o drukarkę laserową do domu, która będzie
tania w eksploatacji.

>Są drukarki HP (do 72 str/min),

I co z tego, że są. Czy ja napisałem, że one mnie interesują?

>w których nawet nie masz pojęcia jak wygląda pobieranie
>papieru.

Skąd wiesz, że nie mam pojęcia jak wygląda pobieranie papieru?

>Nasłuchałeś się (i to niedokładnie)
>opowiadań typu 'jedna pani drugiej pani' i na tej
>podstawie już 'wszystko wiesz'.

Człowieku, o czym w ogóle piszesz?
Mam drukarkę atramentową HP w domu (starszy model) i w pracy (nowy
model) i one mają problemy z podajnikiem - czytaj może uważniej co
napisałem !!!!!
Poza tym znajomy miał HP laserową i również narzekał na podajnik.
U ojca w pracy też była problematyczna HP laserowa.
Poza tym w na grupie wiele osób narzekało na HP i problem podajnika
jak również serwisu.

I jak piszę, że nie chcę HP to znaczy, że NIE CHCĘ!!!!!!!!!!
Dotarło?????!!!!!!

Moje pytanie dotyczyło drukarek Brother i OKI a nie HP.

>Wiadomo: nikt nie kupuje 'Ursusa', gdy nie ma
>gdzie kupować oleju napędowego a tylko benzynę.

Nie jestem rolnikiem tylko informatykiem.
Zapewne w przeciwieństwie do mnie znasz się dobrze na maszynach
rolniczych niż na drukarkach.
Masz problem z zakupem tonerów do Brothera czy OKI?

>Poza tym: chyba HP umie wyciągać wnioski za swoich
>błędów?
>Ale czy to sprawdziłeś ?

Uuuuuuu! Mi wystarczy, że w pracy mam nową drukarkę i ona również ma
problemy z podajnikiem.

>Ile typów drukarek produkuje Brother a ile HP ?

No i co z tego? Ilość nie znaczy jakość.
Nie znaczy to, że Brother jest gorszy od HP.
Pracujesz dla HP, że chcesz mnie przekonać do ich towaru?

Mnie interesuje to, o co pytałem w swoim poście a nie jakieś
"mądrości" na temat superhiperszybkich drukarek HP dla firm a to,
co napisałeś w ogóle mnie nie interesuje.

P.S. Nie lubię "głupiomądrych filozofów".

Mariusz