Re: Karta grafiki na płycie głównej..........

Autor: news.onet.pl <laptopkoparskey_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 12:26:42 MET

> Wyłącz komputer, włóż kartę na PCI, podłącz do niej monitor i włącz
> komputer (nie ta na płycie będzie nie podłączona). Widać coś?

Tak. Pojawia się komunikat, mniej więcej: jeśli możesz przeczytać ten
komunikat, to windows pomyślnie zainicjował kartę, przejdź do panelu
sterowania...... i przełącz na tę kartę.
Tylko, że nie ma możliwości w tym momencie nic zrobić. Myszka, enter nie
działają.
Jedynie mogę się przepiąć monitorem na starą kartę. I w kółko Macieju.

> Jaka to płyta główna? Jaki producent?

o to też pytam w swoim poście