Problem z klawiaturą w laptopie

Autor: OliP <alexander_pWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 09:21:19 MET

Witam wszystkich!

Mam kłopot (właściwie to mój znajomy) z laptopem COMPAQ Evo N600C. Coś
pozmieniał w BIOSie, trudno ustalić nawet co :-( i po tym wszystkim praktycznie
nie działa mu klawiatura (tylko F10, którym wchodzi do BIOSu). Podłączona
zewnętrzna klawiatura też nie pomaga...

Ściągnąłem z HP-COMPAQ manual do niego, przejrzałem, ale za nic nie mogę
trafić, co to może być za przyczyna. Pewno pomógłby reset BIOSu poprzez wyjęcie
baterii (wiem, jak to zrobić, ale laptop jest trochę daleko ode mnie), ale
przypuszczam, że są jeszcze inne sposoby.

Jeśli kto ma jaki pomysł/radę, niech pisze.

Z góry wielkie dzięki!

Pozdro,
OliP