POMOCY - 1/2 RAMu

Autor: Hector <mac1338_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Mar 2005 - 00:19:08 MET

Witam!!
Mam poważny problem, mój komp widzi tylko połowe RAMu. co to może być?
Pamięć w 100% sprawna. 2 kości po 256MB, każda włożona oddzielnie działa jak
należy, po włożeniu drugiej, widoczna jest tylko jedna, pamięć wkładam na
wszystkie możliwe sposoby, (pojedynczo, razem, do różnych banków,
zamiennie), niestety nic nie pomaga. Półtora roku chodziło wszystko ok.
(512MB), od wczoraj coś się sypło. Płyta ABIT NF7S.

pzdr Maciej.