Re: SCSI głośne ?

Autor: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <grzybrzy_at_op.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 20:51:20 MET

> Mój kontroler to Adaptec AHA-1540CF na ISA. Czy coś takiego ruszy nowsze
> dyski, czy ma jakiś limit (np. 20GB)

Zupełnie dobry kontroler jak na swoje czasy. Napewno złącze na
kontrolerze jest 50 Pin a w nowych dyskacha o ile pamiętam 68 pin (inny
standard mechaniczny). Jeżeli znajdziesz adapter Narow (50 pin) na Wide
68 pin) to jest szansa że dyski będą wykrywane poprawnie. Jest jenak
inny problem- wydajność tego konterolera. Nie bardzo mogę sobie
wyobrazić wydajną obsługę dysków rzędu 20 GB poprzez magistralę
ISA...Chyba przerost formy nad treścią

Pozdr
G.B.