Re: długo w biosie, chipset nForce, dlaczego?

Autor: klikawa <WYTNIJ_LITERY_X_klikawax_at_vpx.plx>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 19:27:14 MET

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości
news:d1hqtc$lab$1@nemesis.news.tpi.pl...

> pokazaniem
> >
> Jakie dyski i jak ustawione? Jakie inne napędy podłączyłeś i w jaki sposób
?
> Docisnąłeś dobrze tasiemki, głównie zasilające ?
> WOJO

doscisnąłem. wykrywa je. czyta cd i zapisuje na dysku.
dysk to caviar 160GB, zwykły, nie S_ATA, drugi to COMBO DVD/CD/RW

oba ustawione na mastery. podłączone osobnymi kablami do osobnych ide. HDD
oczywiście do pierwszego.
tak też je wykrywa - dysk jako master na channel#1 a CD jako master na
channel#2
kurcze, tylko nie moge dokonczyn instalacji Windowsa, bo nie chce zabootować
z dysku po pierwszej części instalacji.
pewnie to znowu jakieś kłopoty z Caviarem, zmienię go na Cable select.