czy robić upgrade BIOS-u płyty, jeśli wszystko jest Ok???

Autor: Przemek Budzyński <bat_oczir.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 19:22:49 MET

a ja nie mam w tym doświadczenia?

Płyta to MSI845E Max (tak rozpoznawana przez system, a na pudełku jest MSI845
PE Max :) - komputer składał mi znajomy informatyk, z którym obecnie kontakti
mi się urwał). Stary bios do płyty E Max pochodzi sprzed 2 lat, jest to wersja
5.40.

Zainstalowałem sobie programik MSI Live Update 3, ktory znalazł mi kilka
upgrade`ów - Bios płyty wersję 6.10, nowe sterowniki płyty, jakieś programiki MSI.

Rzecz w tym, że komputer chodzi mi dobrze, tzn takie jest moje subiektywne
wrażenie - nie wiesza się, nie resetuje, wszystko jest wykrywane, peryferia
działają prawidłowo.

Bawić się w upgrade? Podobno Live Update robi to dość łatwo i prosto,
ale...jakiś strach jest :))))

pzdr i dzięki za wszelkie sugestie...