Jak sprawdzić kartę?

Autor: Pajchiw <phukuba_at_piotrkow.home.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 18:28:43 MET

Witam.
Kupiłem HIS-a 9800PRO i skubaniec we wszystkich 3D,
na każdym poziomie trudności wyswietla regularne kwadraciki (jakby
przesuniętym z innego miejsca)
są to regularne pionowe, lub po przekątnej kwadraciki.
(artefakty?)
Nie wiem, czy to wina jakichś ustawień?
Mam najnowsze stery ze strony ATI, swieże XP zaktualizowane.
RAM DDR1024; Barton 2500; GA-7N400Pro-2;
Chieftec 360W; Maxtor160GB.

Karta jest świeża i nie wiem, czy to po prostu wadliwy model,
czy coś zrobiłem nie tak - stąd potrzeba tego sprawdzenia.

Proszę o radę.

Pozdrawiam:
Pajchiw