Re: Seagate czy Maxtor?

Autor: Paweł Chojnacki <pchojnac_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 17:43:59 MET

Ciach

Witam

Jestem uzytkownikiem Sygate 120GB 8Mb od ponad roku i powiem szczerze jestem
zadowolony. Dysk cichy wydajny i szybki zero problemow. W obecnej chwili
dokupilem drugi Sygate 80MB SATA ktory bedzie chodzil jako systemowy. Po
przygodach z WD Caviar od kilku lat uzywam Sygate i jeszcze sie nie
zawiodlem. Dyski u mnie chodza praktycznie 24h/dobe. Minusem tysk dyskow
jest to ze wydzielaja troche wiecej ciepla niz np Samsung czy Hitachi (IBM)
lecz dla mnie to akurat nie jest przeszkoda. Polecam lekture na
www.benchmark.pl pt.: Wielki test HDD. Część 1 : dyski 80 - 120 GB.

Milej lektury

Pozdrawiam

Paweł