Re: dwumonitorowe karty ATI >9600

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 16:26:41 MET

MadMan wrote:

> ale w trybie klonowania (tzn. to samo na 2 monitorach) czy jako DualHead (2
> monitory niezależne)? Pytam, bo wiem że np. R8500 jeszcze tego nie
> umożliwiał...

DualHead. Teraz mam np. na jednym wyjściu CRT, na drugim LCD i działa to
bez jakichkolwiek problemów. Dokładniej to karta jest HIS Radeon 7000
"Excalibur", Ramdac 350 MHz, 64 MB SDR. Co ciekawe, na stronie HISa nie
znalazłem dokładnie tego modelu, ale karta była kupowana dobre parę lat
temu, więc mogli już zdjąć z www wszelkie informacje o niej.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki