Re: UPS firmy APC. Jakie oprogramowanie

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 16:09:56 MET

On Sat, 19 Mar 2005 00:38:52 +0100, ToMasz wrote:

> Pierwszy instaluje mi jakis system monitorowania
> kompów w sieci, drugi nawet sie nie zainstalował bo nie wykrył kabla USSB.
> nie mam nerwów i czasu sciagac i sprawdzac wszystkie programy. czy ktos
> mógłby mi podac nazwe własciwego programu?

Ja używam "APC PowerChute Business Edition" - ten system monitorowania
kompów w sieci. ZTCW to nie ma innego - szukałem po stronie APC i nie
znalazłem (jest PowerChute Personal, ale ZTCW wymaga kabla USB). Program
jest OK, tylko trochę zbyt rozbudowany jak na domowe potrzeby i wymaga
jakiegokolwiek połączenia TCP - zainstalowanej karty sieciowej, ale ma
wszystkie funkcje które chciałbyś mieć.

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2,1 GHz FSB200 +512 MB PC3200 |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP DJ5150 |