Aktualizacja biosu

Autor: krzysiek <krzysiek12312_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 14:32:08 MET

Pozdrawiam
Chcialem wgrac nowszy bios do plyty glownej dfi ad 73 pro.Przy starcie kompa
pokazuje sie taki napis ALT +F2 AWDFLASH.Troche czytalem o wgrywaniu biosu
,ale nie wszystko jeszcze wiemMam bios typu Award.Rozumiem ze w/w skrot
umozliwia wgranie nowego biosu ,ale jak dokladnie?:).Bardzo prosze o
"lopatologiczne " wytlumaczenie mi jak mam wgrac ten nowy bios .Albo moze
wiecie o jakis stronkach www na ktorych wytlumaczono jak to zrobic( najlepij
rzecz jasna gdyby bylaby to stronka dotyczaca plyt firmy dfi )